یزدفردا "اولین جلسه کارگروه اتحاد ملی و انسجام اسلامی در سال 88 با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و دیگر اعضا کارگروه و با دستور کار تدوین اخلاق حرفه ای برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، در این جلسه حجه الاسلام احمد عجمین ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، ضمن اشاره به جمع بندی منشور اخلاقی ادارات توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی جهت تدوین اخلاق حرفه ای به موضوع مهندسی فرهنگ در دو شاخه اعتقادی و اخلاقی و یا باورها و ارزش های عمومی جامعه اشاره نمود و وجود پیشینه خوب فرهنگی در سطح استان و کشور را برخواسته از توجه مردم به تشیع و روحانیت دانست.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان از آیت الله شهید صدوقی به عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب یاد کرد و توجه به فعالیت های ارزشمند فرهنگی ، اعتقادی و اجتماعی را جهت الگو پذیری مردم بویژه جوانان و نسل های آینده خواستار شد.
حجه الاسلام عجمین توجه و انجام آسیب شناسی فرهنگی و اجتماعی و انجام مطالعات و تحقیقات علمی با نگاه به آینده جهت تدوین اخلاق حرفه ای استان را در زمان کنونی بسیار مهم دانست.
در پایان جلسه اعضا کارگروه به بحث و تبادل نظر در مورد تدوین اخلاق حرفه ای پرداختند و مقرر شد دکتر جواهری نسبت به تدوین اخلاق حرفه ای در سازمان نظام مهندسی فعالیت های لازم را انجام دهد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا